السبت، 12 نوفمبر 2011

صور حفلة حمزة نمرة بحفلة نادى المقطم - الجزء الثانى














هناك 14 تعليقًا:

  1. انا بحب نوعيه الاغانى اللى بيقدمها حمزة نمره جدا

    ردحذف
  2. فعلا ..فن جديد ..روح جديده

    شكرا ع الصور :)

    ردحذف
  3. (منة)نورتى المدونة وسعيده انها عجبتك

    ردحذف
  4. (nona
    تسلمى على كلام الراقى ونورتى المدونة

    ردحذف
  5. (خالد) شكرا لتواجدك وتسلم على كلامك

    ردحذف
  6. اصلا حمزة نمرة ده وهمى
    بحب اغانيه جدا جدا
    ونفسى احضرله حفلة او اعمل معاه حديث واشوف شخصيته :)
    هبقى اجيبك معايا يا نيللى :D

    ردحذف
  7. أنا باعشق حاجة اسمها حمزة...بل اني باتنفسه...

    ميرسي!

    ريم - تمام يا أفندم :)

    ردحذف
  8. انتى لو ماقولتيش انك انتى اللى مصوراها كنت هقول ان مصور محترف هو اللى صورها
    حلوة جدا الصور :)

    ردحذف
  9. الصور حلوة أووووي :)
    انا بحب حمزة نمرة جدااااا .. وبحترم أي حد هدفه الفن اللي يفيد بيه :!

    ردحذف
  10. (لوزتى) ايوه خدينى معكى ياريت ,,وانا أخدك معيه الحفلة اللى جيه ..وعد أياك متجيش ساعتها:)

    ردحذف
  11. (ريم) نورتى المدونة ويارب تكون عجبتك وتابعينى هتلاقى كل جديد عندنا

    ردحذف
  12. (محمد) ألف شكر ليك بجد ..شكرا على كلامك

    ردحذف
  13. (ندى) نورتى المدونة وصاحبت المدونة ويارب اكون عند حسن ظنكم

    ردحذف

نرحب بكل محبى فن حمزه نمرة..